Sunday, June 26, 2011

exam ke result yg penting!!!!!:D

Exam is over!!!!!!!!!!!!!...tu akhir sem lepas, bukan main hepi giler...rasa nak terbang ada,. ye la, setelah 2minggu ber'kahwin' dengan pelbagai buku yang berbagai bahasa dan jenis tu rasa nak pitam pun ada..so, bila exam last paper tu rasa hepi giler2...cuti, balik rumah.rehat secukupnya sampai xingat dunia...haha...SERONOK tau~~:)
Bila cuti over ja rasa xkeruan..RESULT lak datang mengganggu...cuak la, takut la..macam2..lebih kurang ja dengan rasa masa nak exam tu..adusss..exam ngan nak amik result ni memang sama la dia punya keDEBARAN HATI ni..takut sangat2 sampai xleh nak jalan..lutut rasa lembik, caya x??xcaya pun kena caya la na sebb ni saya punya cerita..haha
And..... mentor bagi jugak result...dup2
dup2........
dup2........
dup2........
dup2........
dup2........
dup2........
dup2........
dup2........
 dup2........
dup2........
dup2.........

Akhirnya,..dapat la jugak result tu..alhamdulillah, okla, lulus, boleh sambung pengajian,. neway, walaupun xsetinggi mereka yang lain, result kali ni aku rasa agak bermakna sikit. ye lah, nak exam tu UJIAN BESAR melanda diri ini, dan syukur Allah itu Maha Pengasih lagi Maha Mengasihani hambaNya,..tatkala aku lemah, down gila, ada insan yang sudi menghiburkan hati yang duka ini...cheeewaaahhhh...haha..

Apa taknya,..kali ni Ibu sangat best gile2, kalau dapat result rendah jugak tu memang nak kena sekeh la aku ni.. tu yang aku pulun2 study gak tu, sebb memikirkan betapa prihatin n baiknya Ibu aku ni..rasa dimanja lak..hehe...BAHAGIA~~jangan jeles ye..
Ok, meh nak kongsi la sikit al-kisah nak exam ni..
CHICKEN CHOP...ibu mai amik aku, ifah, paah n kirah kat rumah, then kami main masak2~~ at last nya..tadaaaa...
chicken chop...best woo,..made by us~~:D    
ha, da kenyang2 p jalan2..ala, kat tesco ja, tapi tetap okla,..duk terperuk kat rumah tu, sekali sekala kuar best la jugak kan..kesian Ibu, bimbangkan kami, xbalik2 rumah..anyway tq Ibu sbb sangat prihatin n Faiz jadi bodyguard...rasa ber'kuasa' gila..haha(gelak jahat)...
ni lak gambar afiq, anak Ibu, comelkan..dia tengah me'nembak' Faiz...haha
Oklah, keesokan harinya, p pasar lak..pisang punya pasal..yg bestnya, balik tu ibu belaja nasi lemak + roti canai..rasa serba salah pulak ngan Ibu sebb aku ngan Ifah p teman dia ja, bukan wat apa pun..tapi Ibu memang terbaik la, best gila..aku yang berpantang nasi lemak selama ni kira 'belasah' jugak la..dahla dapat nasi lemak special, sotong ada telur..sedap tau, rasanya smua wajib cuba, kurang2 pun sekali seumur hidup pun kira nikmat gila...woooooo, sedap..rasa nak pengsan teringat balik tau,,nyum2...
lebih kurang macam ni la nasi lemak tu, lupa nak amik gambar kan, tapi xpa, yang penting rasa tu masih di ingatan...xrugi langgar pantang kan..sotong aritu lagi besar + enak dari yang ni tau..
Selain daripada ini, manyak lagi jasa Ibu kat aku n my friend..dah lama aku xrasa bahagia macam ni..apa2 pun, TERIMA KASIH IBU...jasamu kan ku kenang selalooooo.. :D


Terbalik lak kan gambar ni,,xpela, yg penting nampak..ni lah ibu, gambar ni di ambil masa raya tahun lepas kot..(*_*) SMILE!!!
me, Ibu n my friends,,,...:D





No comments:

Post a Comment